23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Forsømmer Coop sin netbutik?

Coops onlinesupermarked får dårlige anmeldelser.

I april blev Irmas velfungerende netbutik under stor bevågenhed omdannet til mad.coop.dk, men i dag er trustpilot fyldt med utilfredse kunder, og Coop er holdt op med at svare på anmeldelserne, så spørgsmålet er, om Coop har glemt sin vigtige netbutik, skriver Børsen.

Avisen fortæller, at der tilsyneladende ikke er blevet investeret tilstrækkeligt i den omfattende satsning, og at hele indsatsen virker lidt halvhjertet både i forhold til logistik og kundeservice.

Kunder fortæller på Trustpilot, at man kan risikere at få fordærvet mad, hvis ikke varerne er udsolgte, og leveringstiden uden for hovedstadsområdet er flere dage længere end konkurrenterne.

- Det ligner en satsning, der er ledelsesmæssigt forsømt eller glemt, skriver Børsen.

Originalartikel:

http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/...
BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web03